Sunday, April 19, 2009

انهاردة فرحي ياجدعان

بسم الله الرحمن الرحيم
******************
ولله فرحتي
كانت متتوصفش امبارح
وكان يوم جميل
رغم انة كان متعب بالنسبة لي
ومنمتش من ساعتها
بس الفرحة مخلياني ناسية ومش حاسة بالتعب
صحيت من النوم
وانا كلي سعادة من قلبي بجد ووالله وانا في طريقي للسفر للقاهرة كنت سعيدة جدا
ابتديت اجهز نفسي
وحركات البنات وكدا هههههههه
وبعدين رحت اول ما دخلت
الفرح
كنت مكسوفة قويييييييي
قعدت علي الكرسي زي مايكون لزقت
ماما تقولي قومي وانا مش بتحرك
كنت مش عارفة حد ومحرجة بس اول ما شوفتها
حسيت برهبة فظيعة هي دي اللي كنا بنمشي ونروح ونيجي
مع بعض
ونرغي بالساعات
كانت فرحانة جدا وانا كنت فرحانلها اكتر
بس الكسوف منة لله
مخلنيش ابقي معاها من الاول لاخر
ماما طبعا كانت سعيدة بتموت في الهيصة راحت ووقفت جنبها وسلطت عليا الناس قوموني
ويلا شدت ايدي وعيزاني ارقص معاها
وسلمت عليا وانا كنت مكسوفة اكتر منها اللي هي العروسة
ههههههههه
وقفت جنبها شوية ورحت قعدت تاني زي مايكون مركبة مغناطيس في الكرسي مش ببعد عنة
عايزة اقول اني فعلا كنت حاسة انة فرحي
انا مش هي بس
وكنت حساها كانها واحدة معزومة اد اية هي عفوية وعلي طبعتها وزي العسل
ربنا يهنيها ويباركلها في حياتها
ولسة جاية من شوية من مصر
لان هي من مصر وانا من اسكندرية
جيت بقي اشم النسيم
كل سنة وانتو طيبين
محدش ياكل فسيخ ههههههههه
*******************
بداية البوست
كان امبارح خطوبة نرمين صحبتي
صاحبة مدونة توهان
الانتيخ بتاعي
لولولولييييييييي
مبروك يانوني
سلاممممممممممم

Followers

اهداء الي ارواح اموات المسلمين والمسلمات اجمعين

يارب كل اللي هيقراها تكتبلة حسنة وتيسرلة حد يقراهاله
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله رب العالمين
الرحمن الرحيم
مالك يوم الدين
اياك نعبد واياك نستعين
اهدينا الصراط المستقيم
صراط الذين انعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين
امين
قل هو الله احد الله الصمد لم يلد ولم يولد ولم يكن لة كفوا احد

اللهم اغفر لهم ذنوبهم
وارحمهم ياارحم الراحمين واجعل قبورهم روضة من رياض الجنةلاحفرة من حفرالنار
واجعل مثواهم الجنةونجهم من النار ويسرحسابهم امينن

اصحو فوقو يابشرر كفايةاستسلام

اصحو فوقو يابشرر كفايةاستسلام
لاللمخدارات لاترمي نفسك للهلاك ان لجسدك عليك حق

رسول الله ص شفيعي يوم الحساب

رسول الله ص  شفيعي يوم الحساب
اقرب لي من روحي

هدفنا تطبيق وليس مجرد كلام

هدفنا تطبيق وليس مجرد كلام
حب الرسول صلي الله علية وسلم باتباع السنن

بحبكم في الله

بحبكم في الله
اصدقائي

دة مصيرعريس مني لو فكر يزعلها

دة مصيرعريس مني لو فكر يزعلها
اديني بقولك اهو شكلك هتيجي لقضاكlol

افعل ما شئت ان الله يراك

افعل ما شئت ان الله يراك
من يتق الله يجعل لة مخرج ويرزقة من حيث لا يحتسب

يسبح لله من في السماء والارض

يسبح لله من في السماء والارض
سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم

اسكندريةمارية وتربهازعفران

اسكندريةمارية وتربهازعفران

اسكندرية يا اسكندرية

اسكندرية يا اسكندرية

عمود السواري

عمود السواري