Thursday, August 16, 2007

ELMon EL Bos

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا اسم البوست غريب المون البوص
يمكن الاسم دة علشان بيتقال علي طول فا هو اللي جة في بالي
المهم
تالت حد هتكلم عنة انهاردة واوعدكم مش هتكلم علي اصدقائي تاني
علشان عارفة خنقتكم من كتر الحكايات
بس بجد
ماينفعش متكلمش عليها علشان هي فعلا عزيزة عليا موت
بس انا اللي هتكلم عنة انهاردة هو شخصيتها
اولا

اتعرفت عليها
عن طريق مروة لانها بنت خالتها
بس حصل موقف قبل ما اشوفها مع مروة
وهو
في اولي ثانوي كنا بناخد مراجعة في معهد
شوفت واحدة واتعرفت عليها
اسمك اية مني وانت اماني
مدرسة اية انا في مدرسة كذا وانت كذا
علي فكرة انا بنت خالتي معاكي في المدرسة بتاعتك
والله
اسمها اية
اسمها مروة
انا بردة صحبتي اسمها مروة مم طيب
كل دة وبنتكلم علي مروة واحدة وانا معرفش انها قصدها علي مروة
وهي بردة متعرفش
المهم قعدنا نحكي واتصاحبنا واحنا منعرفش اننا اصلا نعرف بعض لان كان كلامنا تلييفونات او مروة تحكيلي عليها


وبعدين قولت لمروة انا شوفت واحدة وهي حكت لمروة عرفنا بعض
وفي الاخر طلعنا نعرف بعض من زمان وطلعنا جيران
بيت جدها ادام بيت جدي وعممها كانو بيلعبو مع خلاني في الشارع
:(شوفو الصدف

المهم طبعا اتصاحبنا لما دخلنا الكلية وبقينا قسم واحد بس
الغريب في المون


نتفق انا وهي ومروة هنذاكر اية وبعد ما تقولنا ماشي
تروح تذاكر حاجة تانية
نقولها لية بس يامون
تقول لاقيت نفسي عايزة اذاكر دة
لا وبتزعل اننا مش ماشين مع بعض وهي السبب اصلا

المهم اننا نجحنا كلنا بس المون بتموت في الاختصار

ان كان في المذاكرة او الاجابة:)


عايزة ابقي اسيطها شوية المون رسامة تحفة هي من منازلهم بس عندها موهبة جميلة




هعرض رسومات ليها ويارب تعجبكم

























Followers

اهداء الي ارواح اموات المسلمين والمسلمات اجمعين

يارب كل اللي هيقراها تكتبلة حسنة وتيسرلة حد يقراهاله
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله رب العالمين
الرحمن الرحيم
مالك يوم الدين
اياك نعبد واياك نستعين
اهدينا الصراط المستقيم
صراط الذين انعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين
امين
قل هو الله احد الله الصمد لم يلد ولم يولد ولم يكن لة كفوا احد

اللهم اغفر لهم ذنوبهم
وارحمهم ياارحم الراحمين واجعل قبورهم روضة من رياض الجنةلاحفرة من حفرالنار
واجعل مثواهم الجنةونجهم من النار ويسرحسابهم امينن

اصحو فوقو يابشرر كفايةاستسلام

اصحو فوقو يابشرر كفايةاستسلام
لاللمخدارات لاترمي نفسك للهلاك ان لجسدك عليك حق

رسول الله ص شفيعي يوم الحساب

رسول الله ص  شفيعي يوم الحساب
اقرب لي من روحي

هدفنا تطبيق وليس مجرد كلام

هدفنا تطبيق وليس مجرد كلام
حب الرسول صلي الله علية وسلم باتباع السنن

بحبكم في الله

بحبكم في الله
اصدقائي

دة مصيرعريس مني لو فكر يزعلها

دة مصيرعريس مني لو فكر يزعلها
اديني بقولك اهو شكلك هتيجي لقضاكlol

افعل ما شئت ان الله يراك

افعل ما شئت ان الله يراك
من يتق الله يجعل لة مخرج ويرزقة من حيث لا يحتسب

يسبح لله من في السماء والارض

يسبح لله من في السماء والارض
سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم

اسكندريةمارية وتربهازعفران

اسكندريةمارية وتربهازعفران

اسكندرية يا اسكندرية

اسكندرية يا اسكندرية

عمود السواري

عمود السواري