Saturday, March 1, 2008

لينكات

بسم الله الرحمن الرحيم
اعتذاري اولا
انا عارفة اني نكدت عليكم
بالبوستين الي فاتواعذروني بجد
انا ذات نفسي مضايقة اني اضطريت انزلهم بس فرحت لما لاقيت الدعوات الحلوة دي كلها ليا فرحت قوي بس اللي زعلني ان
بالذات موضوع
كنت نفسي يتقرا وفكرتة كانت عجباني بجد
رغم اني حاسة ان اسلوبي فية طويل بس موضوع مفيد جدا
دي اول حاجة
تاني حاجة
عايزة اتكلم عليها
انا نزلت بوست جديد في مدونتي التانية اتمني تدخلو تقرو
انا عارفة اني مش متابعة فيها قوي
بس محتاجة شوية تشجيع وانا اظبتكم بوستات
والاخ كفراوي والاخت نرمين
صحصحو شوية للمدونتنا التانية ياخواناااااااا
بالله عليكم
دة اللينك ادخلو اقروكل البوستات لو مقرتهاش قبل
تالت حاجة
مش فاكرها دلوقتي هههههه
هبقي اكتب في بوست تاني علشان البت مريم عندي ومش مخلياني اركز في البوست
اة صحيح دي صحبتي
وعملت مدونة جديدة
امانة عليكم تعبروها علشان هي زعلانة مني اني مسيطهاش
ودة اللينك بتاعها
اي خدعة يامريووووم
تبقو تتابعوها بقي
اة نسيت اقولكم
نتجتي احتمال تطلع خلال الاسبوع دة
امانة امانة امانة عليكم
تدعوليييييييييييييييي
انا خايفة موت حليت كويس في كل المواد ماعدا مادة مهيسة فيها علي الاخرر
ربنا يستر
هي اصلها مادة رسم معماري وانا رسمي ماشاء الله عليامفيش مني اتنين
بلا حسد جابولنا كرسي كدا وعلشان ابين الاربع رجلين
كل رجل مخاصمة التانية خصام فظيع
اعداء من الاخر الكرسي اللي هيقعد علية هينزل بية ويخلية سرير
يارب تراعي ظروفي وتنجحني اصلها دكتورة من فنون جميلة
وعندهم الكرسي دة ااقل حاجة عندهم
يلا دعواتكم
سلاممممممممممممممممم

Followers

اهداء الي ارواح اموات المسلمين والمسلمات اجمعين

يارب كل اللي هيقراها تكتبلة حسنة وتيسرلة حد يقراهاله
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله رب العالمين
الرحمن الرحيم
مالك يوم الدين
اياك نعبد واياك نستعين
اهدينا الصراط المستقيم
صراط الذين انعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين
امين
قل هو الله احد الله الصمد لم يلد ولم يولد ولم يكن لة كفوا احد

اللهم اغفر لهم ذنوبهم
وارحمهم ياارحم الراحمين واجعل قبورهم روضة من رياض الجنةلاحفرة من حفرالنار
واجعل مثواهم الجنةونجهم من النار ويسرحسابهم امينن

اصحو فوقو يابشرر كفايةاستسلام

اصحو فوقو يابشرر كفايةاستسلام
لاللمخدارات لاترمي نفسك للهلاك ان لجسدك عليك حق

رسول الله ص شفيعي يوم الحساب

رسول الله ص  شفيعي يوم الحساب
اقرب لي من روحي

هدفنا تطبيق وليس مجرد كلام

هدفنا تطبيق وليس مجرد كلام
حب الرسول صلي الله علية وسلم باتباع السنن

بحبكم في الله

بحبكم في الله
اصدقائي

دة مصيرعريس مني لو فكر يزعلها

دة مصيرعريس مني لو فكر يزعلها
اديني بقولك اهو شكلك هتيجي لقضاكlol

افعل ما شئت ان الله يراك

افعل ما شئت ان الله يراك
من يتق الله يجعل لة مخرج ويرزقة من حيث لا يحتسب

يسبح لله من في السماء والارض

يسبح لله من في السماء والارض
سبحان الله وبحمد سبحان الله العظيم

اسكندريةمارية وتربهازعفران

اسكندريةمارية وتربهازعفران

اسكندرية يا اسكندرية

اسكندرية يا اسكندرية

عمود السواري

عمود السواري